Garantie

Service en Kwaliteit staat bij ons voorop!

Helaas komt het toch wel eens voor dat er een bestelling beschadigd raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op de garantie.

Mocht dit het geval zijn dan vragen wij u binnen 14 dagen contact met ons op te nemen.

Indien het gebrek binnen de garantie valt zullen wij het product daar waar mogelijk natuurlijk geheel kosteloos vervangen.

Mocht dit niet mogelijk zijn omdat het een eenmalig uniek item bevat of het item is geheel uitverkocht, dan mag u het product ruilen  of ontvangt u het gehele aankoopbedrag retour. 

 

Klachten

Voor klachten en/of opmerkingen kunt u terecht bij info@pmrlandelijkstoerensober.nl

Wij proberen alle eventuele klachten met zorg en naar tevredenheid te behandelen

Toch kan het soms voorkomen dat we er samen niet uitkomen.

In zo'n geval kunt terecht bij het onderstaande platform.

 Blijft er een geschil? Dan kunt u deze voorleggen aan een geschillencommissie of u kunt uw klacht aanmelden bij het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden
© 2016 - 2024 pmrlandelijkstoersober | sitemap | rss